Doplňkové služby:
platba platebními kartami

výběr hotovosti při placení

parkoviště pro auta

bezbarierový přístup

s košíkem až k autu

 

 TÝDENÍ MENU

Nabídkou týdenního menu chceme našim pravidelným zákazníkům poskytnou formou vyjímečné ceny určitý bonus za jejich věrnost. Tím, že akce na vybraný výrobek trvá pouze jeden den , ztrácí přítažlivost pro " vyzobávače " ( slangový  výraz , kterým obchodníci označují zákazníky kteří objíždějí různé prodejny a nakupují pouze akční zboží) , ale má naopak přínos pro zákazníky, kteří naši prodejnu navštěvují pro běžné nákupy denně.  

Cenová šupa je lehce ironické označení nabídky zboží za skutečně neobvyklou cenu. Ironie možná není na místě, ale  mně osobně přijde úsměvné sledovat  hon na zákazníka, kdy na něj ze všech stran útočí MEGA a GIGA cenové bomby a snaží se ho přesvědčit o tom, že právě jejich obchod je ten, kde dostane všechno  skoro zadarmo . Touto cestou  jít nechceme. Snažíme se poskytovat kvalitní službu za rozumné ceny.  Nejsme nejlevnější, nejsme nejdražší * . Jsme normální obchod, s normálními cenami.

A jako každá jiná prodejna i my nabízíme zákazníkům  spoustu zboží v akční, zvýhodněné ceně. Cenová šupa Vás tedy upozorní na skutečně ojedinělou a zpravidla krátkodobou  SUPERMEGAGIGACENOBOMBU Laughing 

* Samozřejmě sleduji jak si vede konkurence. Z času na čas si udělám zpravidla v nějakém "hypersuper"  kontrolní nákup u cca  100 - 200 ks  ks namátkově vybraných výrobků různého sortimentu , totožných ( stejný výrobce, stejná gramáž, stejné složení ) s těmi, které prodáváme . Poté provedu porovnání s naším cenovým košíkem. Je mně jasné, že rozdíly v prodejních cenách různých obchodů se pohybují v řádech procent , nikoliv v jejich desítkách a takto provedený vzorkový nákup nemusí úplně přesně vypovídat o  cenové politice té které prodejny,  ale rozhodně přesněji než letákově prezentované akce nebo dotované ceny základních , sledovaných komodit ( cukr,  máslo, mléko aj.) které tvoří jen zlomek nabídky  . Takže výsledek netřeba přeceňovat ( ale ani podceňovat). Abych neodporoval předchozímu prohlášení , že nebojujeme o zákazníky  pouze cenami nebudu uvádět, jak jsme zatím vždy dopadli. Takže pouze pro ty které to opravdu zajímá - malý kvíz  pro zdatné luštitele : pokud se Vám podaří najít na konci této věty  smajlíka , dopadli jsme zatím vždy lépe než konkurence ( možno doložit) LaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughing.

10/2008 JS

 

 

Copyright (c) 2008 S-MARKET Created st.fuks REGIONVALASSKO.CZ public system by www.krajta.cz
Doporučujeme: Region Valašsko | Dřevěné schody, schodiště z Valašska | Segmentové schodiště stavebnice | Nejlevnější podlahy