TÝDENÍ MENU
Nabídkou týdenního menu chceme našim pravidelným zákazníkům poskytnou formou vyjímečné ceny určitý bonus za jejich věrnost. Tím, že akce na vybraný výrobek trvá pouze jeden den , ztrácí přítažlivost pro " vyzobávače " ( slangový výraz , kterým obchodníci označují zákazníky kteří objíždějí různé prodejny a nakupují pouze akční zboží) , ale má naopak přínos pro zákazníky, kteří naši prodejnu navštěvují pro běžné nákupy denně.
Cenová šupa je lehce ironické označení nabídky zboží za skutečně neobvyklou cenu. Ironie možná není na místě, ale mně osobně přijde úsměvné sledovat hon na zákazníka, kdy na něj ze všech stran útočí MEGA a GIGA cenové bomby a snaží se ho přesvědčit o tom, že právě jejich obchod je ten, kde dostane všechno skoro zadarmo . Touto cestou jít nechceme. Snažíme se poskytovat kvalitní službu za rozumné ceny. Nejsme nejlevnější, nejsme nejdražší * . Jsme normální obchod, s normálními cenami.
A jako každá jiná prodejna i my nabízíme zákazníkům spoustu zboží v akční, zvýhodněné ceně. Cenová šupa Vás tedy upozorní na skutečně ojedinělou a zpravidla krátkodobou SUPERMEGAGIGACENOBOMBU
* Samozřejmě sleduji jak si vede konkurence. Z času na čas si udělám zpravidla v nějakém "hypersuper" kontrolní nákup u cca 100 - 200 ks ks namátkově vybraných výrobků různého sortimentu , totožných ( stejný výrobce, stejná gramáž, stejné složení ) s těmi, které prodáváme . Poté provedu porovnání s naším cenovým košíkem. Je mně jasné, že rozdíly v prodejních cenách různých obchodů se pohybují v řádech procent , nikoliv v jejich desítkách a takto provedený vzorkový nákup nemusí úplně přesně vypovídat o cenové politice té které prodejny, ale rozhodně přesněji než letákově prezentované akce nebo dotované ceny základních , sledovaných komodit ( cukr, máslo, mléko aj.) které tvoří jen zlomek nabídky . Takže výsledek netřeba přeceňovat ( ale ani podceňovat). Abych neodporoval předchozímu prohlášení , že nebojujeme o zákazníky pouze cenami nebudu uvádět, jak jsme zatím vždy dopadli. Takže pouze pro ty které to opravdu zajímá - malý kvíz pro zdatné luštitele : pokud se Vám podaří najít na konci této věty smajlíka , dopadli jsme zatím vždy lépe než konkurence ( možno doložit) .
10/2008 JS