Doplňkové služby:
platba platebními kartami

výběr hotovosti při placení

parkoviště pro auta

bezbarierový přístup

s košíkem až k autu

 

 Přes veškerou snahu poskytovat našim zákazníkům co nejlepší a nejvalitnější služby může dojít k situaci, kdy je třeba zakoupené zboží reklamovat. Oproti  jiným druhům zboží je hlavním rizikem při nákupu potravin skutečnost, že zákazník  může konečnou  kvalitu výrobku posoudit až po jeho rozbalení popř. ochutnání. Na naše prodejny nakupujeme zboží od výrobců a dodavatelů a na rozdíl od konečných spotřebitelů nemáme v mnoha případech možnost rozpoznat špatnou kvalitu nakupovaného zboží. Pro úspěšnou reklamaci zboží je nutné řešit reklamaci neprodleně po zjištění vady výrobku. Nejen že tím zvýšíte pravděpodobnost kladného vyřízení reklamace, ale ochráníte tak další zákazníky před zakoupením závadného výrobku. Doufáme, že následující podmínky pro reklamaci zakoupeného zboží budete na našich prodejnách nuceni uplatňovat co nejméně. 

 Postup při vyřizování reklamace:

1) zákazník se dostaví na prodejnu s vadným výrobkem v co nejkratším termínu po zjištění vady

2) zákazník si nechá na prodejně předvolat vedoucí  směny, která je oprávněna řešit reklamace

3) zákazník je povinen na požádání předložit doklad o zakoupení výrobku, prokazující datum jeho zakoupení na naši prodejně

4) zjevné vady vyřídí vedoucí ihned na místě a to buď výmněnou vadného zboží za jiné, nebo navrácením zaplacené částky ( dle výběru zákazníka)

5) při vadě zboží , kterou není vedoucí schopna sama posoudit  předá tato celou záležitost hlavnímu vedoucímu ( majiteli), který reklamaci vyřeší ihned jakmile to bude možné, nejpozději však do 30 dnů od nahlášení reklamace ( doporučujeme zákazníkovi zanechat kontakt - telefon e-mail, k urychlení vyřizování reklamace)

 Reklamaci není možné uznat v následujících případech:

1) jestliže je reklamované zboží po datu spořeby a zákazník jej prokazatelně zakoupil ještě v platné záruční lhůtě

2) jestliže je reklamované zboží mechanicky poškozené

3) nepředloží-li zákazník doklad o zakoupení výrobu, který je vydáván ke každému nákupu

4) při reklamaci ovoce a zeleniny

5) v případě, že zákazník nepředloží reklamované zboží ( např. když požaduje náhradu za nekvalitní zboží, které doma zlikvidoval)

6) u zboží které bylo prodáváno ke zkrmení

7) u zboží, které bylo prokazatelně skladováno v nevyhovujících podmínkách ( viz. popis každého výrobku - např. rozmražené zboží apod.)

 Ostatní :

1) u brambor na uskladnění je záruka na jejich kvalitu 30 dnů

2) na živé ryby ( kapry) zakoupené v období Vánoc záruku neposkytujeme Smile

 Tento reklamační řád je zpracován v souladu s Občanským zákoníkem a nabývá účinnosti 16.9.2008.

 Vyhotovil:   J a n   S  l o v á k

                   

 

Copyright (c) 2008 S-MARKET Created st.fuks REGIONVALASSKO.CZ public system by www.krajta.cz
Doporučujeme: Region Valašsko | Dřevěné schody, schodiště z Valašska | Segmentové schodiště stavebnice | Nejlevnější podlahy